Alla inlägg den 25 juni 2011

Av enkakaiugnen - 25 juni 2011 22:26

  Så har en till midsommar spenderats i de norrländska skogarna! Hur härligt som helst var det. Bara jag och sambon i en röd stuga mitt i skogen. Majstång, grill och öppen spis och en massa, massa mat. Nu är det hetsigt värre här, för imorn ska vi ut och fjällvandra så nu ska det packas om och packas upp. Därför kommer det bli lite tyst här i några dagar, men innan vi vandrar iväg vill jag visa något vackert som jag fick av mina fina vänner i födelsedagspresent:

Till min födelsedagsfest för några veckor sen hade dessa finurliga enar bakat en jättemuffins!! Med glasyr! Som en tredubbelt hög tårta och med en massa fin glasyr. Ni ser ju själva, jag är ju i himlen! Och en jättefin tavla fick jag, med en massa muffins på och ett lustigt rim i! Ibland har man det bra! En sån här kunde jag ha behövt ha med på vandringen... So long     

Presentation


Hej! Kul att du tittade in! Jag som bakar och skriver heter Lotta och älskar kakor. Både att baka och att äta! Mest av allt gillar jag kakor som går fort att göra men ändå är tokgoda! Hör gärna av dig om du undrar något, till enkakaiugnen@gmail.com.

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggbanner afrikas horn 230 170

Länkar

Månadens sötsak

Söta saker

Senaste inläggen

Fråga mig

32 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards