Alla inlägg den 3 december 2013

Av enkakaiugnen - 3 december 2013 21:57

  Ikväll har det jäst åt alla möjliga håll här och jag har bakat på tvären och bredden. Hann varken med glögg eller julmusik men det hinns väl med det också. Lång tid tog det ikväll, men det blev riktigt bra. Imorn kommer inläggen, hinner inte nu. Nån gång ska man ju sova också, det är mycket att hålla i huvet nu. Det man inte har i huvet får man ju ha i benen och jäklar vad jag springer fram och tillbaka på dagarna nu. Skulle önska att mer fick plats däri och då måste man ju sova sägs det. Så det ska jag göra nu. Har nyss avslutat kvällen med provsmakning och är riktigt nöjd över en nykomling på julkakslistan, Snökakor med limesmak.

     

Presentation


Hej! Kul att du tittade in! Jag som bakar och skriver heter Lotta och älskar kakor. Både att baka och att äta! Mest av allt gillar jag kakor som går fort att göra men ändå är tokgoda! Hör gärna av dig om du undrar något, till enkakaiugnen@gmail.com.

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggbanner afrikas horn 230 170

Länkar

Månadens sötsak

Söta saker

Senaste inläggen

Fråga mig

32 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards