Alla inlägg den 3 november 2014

Av enkakaiugnen - 3 november 2014 19:00

    

Det verkar märkligt men...En kaka i ugnen finns ju både på Facebook och Twitter också! Inte så synligt och aktivt men det ska ändras nu och i min strävan efter klick (inte likes, det är tydligen ute nu kvittrar det i mitt öra) så ska det också hashtagas en del framöver. Jag känner mej något tekniktappad som inte ordnat det eller förstått storheten bakom detta förrän nu, så jag måste ge Sandra rätt, jag är lite efter med det här. Jag vill mest baka. Så det ska jag göra, men jag ska hashtaga en hel del av det bakade också.

Så medan jag hashtagar och fotar och grejar så kan ni väl hjälpa mig en bit på vägen med att sprida bloggen vidare till folk runt omkring er? Dela facebooksidan eller bloggadressen på facebook och följ gärna @enkakaiugnen på Twitter. Det skulle göra mig så jätteglad!

Sen är jag väldigt sugen på att hitta nya mat- och bakbloggar! Var hittar ni er bästa inspiration? Tipsa!

Tänker också börja lägga ut lite fredagslänkar framöver med spännande mat- och bakverk så lämna gärna din egen blogg här bland kommentarerna.

Presentation


Hej! Kul att du tittade in! Jag som bakar och skriver heter Lotta och älskar kakor. Både att baka och att äta! Mest av allt gillar jag kakor som går fort att göra men ändå är tokgoda! Hör gärna av dig om du undrar något, till enkakaiugnen@gmail.com.

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggbanner afrikas horn 230 170

Länkar

Månadens sötsak

Söta saker

Senaste inläggen

Fråga mig

32 besvarade frågor

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>
Matbloggstoppen

Ovido - Quiz & Flashcards